رز زرد
رز زرد



تو میروی

تو میروی و انگار آسمان میداند!
سکوت شبهای بی ستاره من ترانه میخواند
تو میروی و دلم را غروب میگیرد
تمام اشکهایم تو را بهانه میگیرد
به پای گریه های یک نگاه می نالد
پرنده ای برای چشم های تو میخواند
تو میروی و دلم را سکوت میگیرد
دلم برای نگاه تو هنوز هم میمیرد
دلم به پای خیال تو هنوز هم میسوزد
برای غنچه های غم شکوفه می چیند
تو میروی بدست یاد و زمانه می ماند
زمانه هم چه خوب غم به غم می بافد...!



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت14:04---28 مهر 1390
سلام
بچه ها همه اینجا عضو بشید و ببینید چه جایزه هایی که بهتون نمیده
فقط کافیه یک بار عضو شده و عضویت خودتون رو فعال کنید دیگه فکر میکنم از پشت کامپیوتر پایین نیاین
اینم لینک عضویت
https://bidfa.net/?rid=21411#register
مرحله 1
بعد از اینکه رفتین لینک عضویت:نام کاربری -گذرواژه -تکرار گذرواژه -پست الکترونیک -شماره موبایل -کد امنیتی رو پر کرده و در نهایت بر روی ثبت نام کلیک کرده و وارد مرحله دوم بشید

مرحله2
یک کد فعالسازی به همون شماره براتون ارسال میشه که کافیه اونو در کادر خودش وارد کنید و تمام
حالا میتونید برنده ی جوایز بشید به همین راحتی...


رضا
ساعت13:32---28 مهر 1390
سلام دمتون گرم وبلاگ بیستی دارید،من نظر دادم تا بگم شما که اینقدر برای این وبلاگ زحمت میکشید چرا باید بازدید روزانتوم اینقدر کم باشه؟ من هم مثل شما بودم اما الان دیگه با این روشی که یاد گرفتم بازدید روزانم بیش از 200تا در روز شده.
چون واقعا از وبلاگتون خوشم اومده می خوام این روش رو بهتون یاد بدم(فقط تورو خدا به کسی یادش ندید)
این روش از طریق ایمیل خصوصیتون که در قسمت تنظیمات وبلاگتون نوشتید انجام میشه...چه طوری؟
وارد لینک زیر بشید
http://loxblogiha.my3gb.com/index.html
، حالا اون ایمیل خصوصی و رمز عبورش و وارد کنید(دقیقا مثل وقتی که میخواید ایمیلتون رو باز کنید)و وارد ایمیل بشید.این روش بیشتر مخصوص لوکس بلاگه اما روی سیستم های بلاگفا و پرشین بلاگ هم به خوبی کار میکنه (چون خودم امتحان کردم) اگر روزانه یک باراین کار رو انجام بدید هر روز بیش از 200 تا بازدید واقعی از طریق ایمیلتون وارد وبلاگتون میشه
یادتون باشه که حتما امتحان کنید مطمئن باشید ضرر نمی کنید ،اگه خدایی نکرده موفق نشدید از طریق ایمیلم بهم خبر بدید(اما احتمالش کمه که موفق نشید)
به امید موفقیت روزافسون شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 مهر 1390برچسب:,

توسط رز زرد |



به غیر از تو تنها یک چیز آرامم میکند !.. خیالت! که برعکس تو همیشه با من است!


زیاد که باشی...
سفارش شده از…
چند وقتیست...
ديـگر از خـدا چـه بـخواهــم ؟؟؟…
زنـــدگـي کــــردم !!
دور تا دور بودنم!!!
سکوت سرد فاصله ها
زیادے" دوستـــت داشتم!!!!
دلت كه تنگِ يك نفر باشد
چتـــــر منطق را بر ســـــر گرفتــــــه ام!
به زخمهايم مي نگري … ؟!
گــــدازه هـــــايم را جــــــــدي بگيــــــــــر!!!
بیا آخرین شاهکارت را ببین!!!
زودتر بیا!
می خوام عاشق بشم!
فراموش کرده اي؟!
من تسلیم...
چرا آدما نمیدونن...

مهر 1399
مهر 1395
تير 1394
خرداد 1394
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390

رز زرد


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رز زرد و آدرس rozezard63.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شنه ی شه مال
الهی که یه آب خوش از توگلوت پایین نره
نازترین ها
آموزش عاشق شدن
دختر پاییز
کلبه ی کاغذی
برای تو
پاجی سرزمین یاسهای سپید
آی آدم ها
عقش من
خستگی را تو به خاطر مسپار
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

دانلود
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

RSS 2.0

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 130570
تعداد مطالب : 212
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1

BAHAR 20.COM

خدمات وبلاگ نويسان

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 221
بازدید کل : 130570
تعداد مطالب : 212
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1